2017. április 15., szombat

Két keréken Mór és Csókakő között

Ahogy eddig lenni szokott, a húsvéti hosszú hétvégén sem volt az a szívmelengetően jő idő, sőt gyenge eső, zápor többször is előfordult. A dagonyás kirándulásokat már nagyon jól ismerjük, ezért most mindketten szerettünk volna ebből kimaradni. Jött az ötlet, hogy gyaloglás helyett biciklizzünk egy kicsit, úgysem volt erre még példa mióta ismerjük egymást. Hűvös idő lévén nem terveztünk semmi extrát, annyi volt a terv, hogy kipróbáljuk a Mór és Csókakő között húzódó félig-meddig bicikli utat. Évi a saját biciklijével ment, én pedig az édesapjáéval. Ez egy idei jó ötletnek tűnt, de az alacsony nyereg, a vastag gumiabroncs és a számomra kevésbé vállalható váltókarkiképzés már a minitúra elején lefárasztott annyira, hogy végül a menyasszonyom megszánta a fejemet és járművet cseréltünk. Körülbelül úgy éreztem magam, mint aki Suzukiból Ferrariba száll. Haladtam. Nem gyorsan, de haladtam. 

Kilátás a Bakonyra
 A bicikliút lényegében a Csóka-hegy tövében halad, kisebb-nagyobb emelkedéssel és ereszkedéssel, alkalmanként egész jó kilátással. A közel 4 kilométeres távon több pihenőhely is van, csak az olykor megnövekvő autóforgalom zavaró. Elvileg ide csak a célforgalom jöhet be, nekem azonban erős kétségeim vannak afelől, hogy ezt be is tartják... Csókakő előtt nem sokkal eleredt az eső, ennek elálltát a fent említett pihenőhelyek egyikén vártuk ki, majd ezt követően indultunk tovább. Csókakőre beérve az előbbi zápor mellé már hűvös szél is társult, ami a Kismamának már sok volt, és én se voltam túlzottan elragadtatva tőle, ezért visszafordultunk Mór irányába. A visszafelé úton megálltunk egy félig kész épület mellett, úgyis rég volt már urbex. Az épületben semmi extra sem volt, lényegében három helyiség telefirkálva. 

Fogalmam sincs, hogy mi volt, vagy mi lett volna ez az épület korábban
Miután az épületet gyorsan körbejártam (Évi kint maradt nyújtani), tovább tekertünk Mór felé. Az út hátralevő része már eseménymentesen zajlott, lélekben már az egy hét múlva tartandó esküvőnkön járt minden gondolatunk... ☺



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése