2016. február 26., péntek

Látogatás a Veresegyházi Medveotthonban

Kellemes, tavaszt idéző időm volt, kevés napsütéssel. Hétköznap lévén nem jött sok látogató.
A medvék közül volt, amelyik azt leste, mikor juthat finom mézhez a látogatóktól, mások csak andalogtak fel-alá. Pár pihenő mackó félig lógott ki az odújából, egyiknek az orra, másiknak a vége - Micimackót juttatták az eszembe.
A farkasok nagy része pihengetett, hevert valahol. Viszont néha összeverődtek, egyszer össze is kaptak, és hallhattam a vonyításukat is. Érdekes, magas frekvenciájúnak tűnik és elég hangos, nem csoda, hogy e jelzés kilométerekig jut az erdőben. A mosómedvéket sajnos nem láttam, viszont az ormányos medvék folyamatosan hancúroztak, játszottak. Kettő ormányos harcművészeti bemutatót tartott nekem. A rénszarvasok viszont nem bizonyultak együttműködőnek.

Csendes pihenőből állt az egész nap
Ö legalább ébren volt
Bocsi a zavarásért... :D






Mosómacik nem, Ormányosok viszont voltak
Ők viszont elég aktívaknak bizonyultak
A park névadóit is láthattuk teljes életnagyságban


Még egy punnyadt farkas
Azt nem tudtam, hogy a park miniatürizált fekete párducot is tart :)
Találtam egy fotogén, együttműködő cicát is
Hazafelé Emuba botlottam
A park szélén áll egy kilátó is, ahonnan voltaképp az egész macikifutót be lehet látni. A kilátó mellett padokat helyeztek el, én is itt pihentem, ettem meg a szendvicsemet. A parkban láttam több macskát is, köztük egy-egy nagyobb kandúrt. Az egyik szelídebb cicáról, egy farkassal vagy medvével próbáltam közös képet készíteni. A macsek meglepően együttműködő volt velem, a többi állat már kevésbé.
A medveotthon környékén egyébként tartanak szürke marhákat, emukat, lovakat és bárányokat is. Őket is megnéztem és lencsevégre kaptam.
Ha hazafele az ember lekési a vonatot, akkor érdemes körülsétálni a megálló melletti tavat.

Frissítve: 2016.07.06

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése